piątek, 21 lutego 2014

♥ Prolog ♥

- Odchodzę , rozumiesz !? - krzyknęła Emily i zdjęła z palca pierścionek zaręczynowy , po czym oddała go w dłonie Thomasa. 
- Dlaczego ?! Mamy przecież dziecko ! - krzyknął. - Zostawiasz mnie z tym wszystkim samego ?!
- Twoje życie , twój dom .. twoje dziecko ! 
- Nasze ! - poprawił ja Morgenstern - Masz kogoś tak ?! 
Emily nie odezwała się. Wzięła swoje bagaże i wyszła trzaskając drzwiami. 
Morgenstern długo stał i patrzył , gdzie przed chwilą stała jego kochana "przyszła żona". Jak on teraz sobie poradzi ze wszystkim , z roczną Sarcią. Bolało go to , że jego jego Emily odeszła .. zostawiła ich , przecież on ją  kochał , z nią chciał spędzić resztę życia. 
                                                    
                                                                           " I znów nie jest tak jak być powinno

~ *** ~

* Mam , to już za sobą.  Jadę do Niemiec i nigdy nie wrócę do Austrii. Nie chce widzieć , a ni znać dziecka , a tym bardziej Thomasa.*  Zaczynała nowe życie .., lecz los postąpił inaczej ...

                                                                        " Fałszywa miłość jest gorsza niż zwykła nienawiść

                                                                                                        
Mamy prolog ! :D Choroba mi służy , można tak powiedzieć ♥
Jak się podoba ? ^^
Zapraszam również na pozostałe blogi :)


7 komentarzy:

  1. Klaudia Kowalska pisze nowe opowiadanie? Będę czytać! ♥
    Opowiadanie w roli głównej z Thomasem ;3 oraz moim mężem Gregorem? ♥ zapowiada się suuuuuper ;3
    Prolog, króciutki, ale bardzo ciekawy. tylko jak ona mogła się tak zachować?! nie rozumiem dziewczyny... zostawić Thomasa dla innego z trudem, ale jeszcze jakoś zrozumiem, ale zostawić dziecko?!! co za matka! mam nadzieję, że się zmieni ;) i jeszcze zastanawiam się dlaczego Gregor tak bardzo nie lubi Emmy ;/ ale podoba mi się to, że mała Sara taaak bardzo lubi wujka Gregora :3 :*
    Pozdrawiam kochana :* i czekam na rozdziały! ;d
    i życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba, będę czytać:D Ciekawie się zaczyna, więc dalej może być jeszcze lepiej, czekam na ciąg dalszy i zapraszam do siebie;P

    Pozdrawiam serdecznie,
    Lemoniada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zakochałam. Proszę cię dodaj jak najszybciej pierwszy rozdział BŁAGAM !! PROSZĘ <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3 http://borussssssia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specialnie dla Ciebie ukaże sie dzisiaj wieczorem , moze byc ? <33

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać. Kochana moja. Dawaj szybko, no proszę. Bo nie wytrzymam <3 <3 <3 <3

      Usuń
    3. Za 30 min , będzie właśnie kończę pisać <33

      Usuń
  4. Prolog boski! <33 Ciekawe jak dalej z Emily ;**
    Czekam na kolejny!
    Buziaki kochana ;**

    OdpowiedzUsuń